2014. február 3., hétfő

5. „Teremtés örömmel – ennyi a terv mára”


Megjegyzés: Ez egy reggeli gondolat az álomhatáron, de már teljes öntudattal.
Mit jelent ez nekem? Az ébredés előtti pillanatokban még hozzá vagyok szokva, hogy szabadon teremthetek, minden folyamatosan megvalósul körülöttem, amit csak kitalálok. Az ébredés pillanatában viszont bele kell ütköznöm az anyagi univerzum kérlelhetetlen szilárdságába, és ez olyan érzés, mintha véget kéne érnie az örömteli teremtésnek, amit álmomban szabadon gyakorolhatok. De miért is? Gyerekkoromban sosem gondoltam így. Ébredés után szabadon szárnyalt tovább a fantáziám és sosem gondoltam, hogy reggel van, tehát ezzel vége a teremtésnek mára! Lehet, hogy jobban érezném magam, ha egész nap valami örömteli kreatívkodás hangulata uralkodna rajtam? Határozottan igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése