2014. február 16., vasárnap

13. „Nem lehet mindenről saját tapasztalatom, valahogy mégis mindent meg kell ítélnem.”


Mit jelent ez nekem? Én mindig mindent megpróbálok saját tapasztalatom alapján megítélni. De egyszer rá kellett jönnöm, hogy erre egy ember sem képes. Mindent nem lehet kipróbálni, erre egy élet is kevés lenne. És amit nem tapasztalatból ítélek meg, azt az ismerőseim véleménye által ítélem meg, vagy akármilyen más hírekből, ami eljut hozzám. A hírek alapján vagy helyesen ítélek meg valamit, vagy nem, de ez a folyamat elkerülhetetlen. Mit jelent ez egy cégnek? A cég jó imázsa nélkül hiába jó a szolgáltatás, hiába jó a kommunikáció a vevők felé, hiába megbízható az értékesítő, minden hiába. Ha nincs felépítve a cég imázsa, akkor ott fogsz állni a világ legjobb szolgáltatásával, amit a legjobb csapat szolgáltat, és hiába tudod te, hogy mindenki javát szolgálná, mégis alig lesz forgalmad. Ekkora jelentősége van annak, hogy mit mond a cégedről az internet, a sajtó, a híres emberek, és a tévéfilmek szereplői. Pénzzel és befolyással gondoskodni lehet róla, hogy mindenki rosszat gondoljon a cégedről, vagy rólad, és akkor mindenki elfordul tőled. Ezért hosszú távon nem lehet kikerülni azt a munkát, hogy tervszerűen, folyamatosan építed a céged imázsát, vagyis pozitív híreket teszel közzé olyan hírcsatornákon keresztül, ahol messzire elhallatszik a hangod. Lehet, hogy ezzel érdekeket sértesz, biztos hogy az ellenfeleid támadásba fognak lendülni ettől, de enélkül hosszútávon nem tudod biztosítani a céged sikerét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése