2014. február 3., hétfő

4. „Maradj éhes”


Megjegyzés: Ez a gondolat edzés közben vált hirtelen tudatossá.
Mit jelent ez nekem? A testmozgás 5. és 10. perce között mindig eljön az az érzés, hogy bármit képes vagyok megtenni. És nagy a csábítás, hogy azonnal rákapcsoljak az erőkifejtésre, és hagyjam megnyilvánulni ezt az érzést. De amikor hagyom ezt megtörténni, akkor a testem energiaszintje nem nő, hanem csökken. Izomláz, fájdalom, hiányállapotok a testben. Az edzéseket emiatt szoktam pár hétig, hónapig szüneteltetni. A „Maradj éhes” irányelv azt mondja nekem, hogy mindig égjen bennem a tűz, hogy haladni akarok, de minden edzés végén éreznem kell, hogy maradt még valami, amit el akarok érni a következő edzésen. Ebben a műfajban a fokozatosság és a folyamatos fejlődés a kulcs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése