2014. február 16., vasárnap

16. „A félelem energiát ad a testnek, de elveszi tőled az irányítást.”


Mit jelent ez nekem? 1999-ben olyan helyzetben voltam, hogy nem tudtam termelő munkát végezni a munkahelyemen, annyira nem volt energia a testemben. Akkor jöttem rá, hogy ha negatív gondolatokkal bombázom a testem (akkor még úgy hittem, hogy én magam vagyok a test), akkor aktiválja a test a rejtett energia tartalékait. És ez remekül működött éveken át, így automatikussá vált a test energiahiányának kezelése, félelmet keltő gondolatok keresésével. Ez a dolog úgy tűnik működésben is maradt, és ahogy akkor nap mint nap rám szabadította a poklot, úgy ma is ugyanez a hatása rám. De ma észrevettem, hogy amit ilyenkor előrevetítek az nem a jövő, hiába tűnik annyira igazinak. Nem kell, hogy eltaláljanak a fenyegető gondolatok, akár másoké, akár a saját gondolataim. Lehetek teljesen nyugodt, hozhatok döntéseket nyugodt állapotban, és az eredmény valami értékes lesz nekem és másoknak, és energiát fogok nyerni belőle. Vagy reagálhatok minden fenyegetésre pánikszerű félelemmel, hozhatok döntéseket ebben az állapotban, és az eredmény értéktelen lesz mindenkinek. Ráadásul kevesebb energia és beteg test lesz a melléktermék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése