2014. február 16., vasárnap

17. „Csak lágyan.”


Mit jelent ez nekem? Rá kellett eszmélnem, hogy szinte állandóan álmos és fáradt vagyok hónapok óta, ezért minden egyes cselekvés, amit meg kell tennem, először valami nagy ellenállást kell, hogy legyőzzön. És erre úgy ráhangolódtam, hogy egész nap a „legyűröm az ellenállást” hangulatban vagyok, gyakran tompa és felelőtlen lelkiállapotban. De ma vásárlás közben jött ez a hang, hogy „csak lágyan”. Megnyugtató volt, értettem mit jelent. Mint régen, amikor Keleten magamévá tettem a Yin és Yang fogalmát. A támadás támadást szül, ellenállást keres ott is ahol nincsen. A lágy oldal nyugodt lelkiállapot, végtelen pozitív jövőképpel, és támadni csak az élet védelmében hajlandó. Nyilvánvaló, hogy hosszútávon csak ez nyerhet. És ez a fajta cselekvés nem a múlt kudarcaiból táplálkozik, hanem a jövő építésének az öröméből nyeri az energiát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése