2014. február 16., vasárnap

14. „Minél jobban lökdösnek, annál inkább figyelned kell, hogy tartsd az irányt.”


Mit jelent ez nekem? Gyakran nevetségesnek érzem, hogy 20 oldalnyi tervet írok az év elején, aztán lebontom havi, heti és napi intézkedési tervekre, és egyre csak szaporodnak a táblázatok. Most nyugodtam meg, hogy ez nem nevetséges, hanem életbe vágóan fontos. Mindennap zűrzavar van körülöttem, zaklatottak a munkatársaim, a vevőim, rendkívüli események vannak, jajveszékelés, tűzoltás. Erre nem lehet forgatókönyvet írni. De legalább a tűzoltás szüneteibe itt-ott be lehet szúrni a saját elképzeléseimet, és örülni, ha a leírt célok fele megvalósul. A sok zűrzavar képes rá, hogy elfeledtesse a célomat, azt hogy ki vagyok én, és mit is akarok én itt. Jó, ha mindig ott van rögzített formában, hogy reggel merre akartam indulni. Nap végén mindig leírom, hogy hova jutottam ehhez képest, így másnap reggel újra meg tudom határozni az új irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése